torsdag 13 januari 2011

Efter 3e behandlingen

Har i dagsläget gjort tre behandlingar på två av personerna, den tredje personen sov så gott så han får sin tredje gång nästa vecka.

1B Har fått ytterligare två behanlingar och efter den andra behandlingen skötte sig magen spontant och hon var även mer avslappnad i sina armar. Men efter den tredje behandlingen var hon så stel i armarna. Hoppas att det var en engångs händelse. Annan personal har även uppmärksammat hon lättare åt gröt (hon vill annars inte gärna äta gröt, spottar ut små gryn)

2A sov sig även denna gång genom behandlingen. Somnade efter att jag gjort första benet. Den tredje behandligen tar vi nästa vecka.

3E Under sin andra behandling pratade hon betydligt mindre än under första. Hon sa vid flera tillfällen att hon kände sig avslappnad och trött kunde nästan somna. När jag hade gjort den första armen sov hon en liten stund och även när jag började med håret. Är väldigt tacksam över behandlingarna. När hon fick den tredje behandlingen så hon inte många ord bara njöt och tyckte det var härligt. Hörde hur magen satte igång och jobbade. När jag hade gjort klart andra foten sägen hon det känns nästan som om fötterna svävar.


Nu fortsätter jag nästa vecka med två behandlingar Tisdag och Fredag

Inga kommentarer: