måndag 10 januari 2011

Mat - Taktil

I dag har jag börjat min egna lilla forskning omkring taktil och mat. skall försöka att ge en "injektion" av taktil denna vecka och nästa till 3 personer. Under dessa två veckor skall de få fem behandlingar av taktil. sedan skall jag försöka med 1-2 i veckan behanlingar under några veckor. Får dela upp personerna så det blir jämt fördelat med taktil till dem.

Dagens resultat:
Person 1B mjukare i armarna och benen.
Person 2A Somnade efter första benet och sov sedan resten av beh.
Person 3E Pratade under nästan hela beh, men tyckte det var avslappnande och skönt, sånt här är ju konstigt att man inte provat på tidgare så hon. Mina händer var varma och så mjuka. När jag kom till magen sa hon tänk där har två flickor legat. Var förundrad över att någon kunnat hitta på något så skönt.

Fortsättning följer redan i morgon om inget annat inträffar.

Inga kommentarer: